Aktualności

powrót

Bydgoskie Obiekty Sportowe sp. z o.o. szukają pracowników

Bydgoskie Obiekty Sportowe sp. z o.o. poszukują pracowników na stanowiska: specjalista ds. mediów społecznościowych, obsługa techniczna lodowiska, obsługa klienta/kasa na pływalni.

Poszukujemy pracowników na stanowiska:

 

  1. Specjalista ds. mediów społecznościowych

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Projektowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media: FB, IG, YT, TW;
  • Tworzenie treści na stronach internetowych obiektów zarządzanych przez spółkę;
  • Tworzenie nowych koncepcji akcji i projektów skierowanych do użytkowników mediów społecznościowych;
  • Współpraca przy tworzeniu koncepcji kreatywnych, także wychodzących poza świat digitalu;
  • Konsekwentne implementowanie strategii marki (od grafiki po projektowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach social media);
  • Bieżąca analiza i monitoring nowych trendów występujących w marketingu obiektów sportowych i branży turystycznej;
  • Nadzór i aktywne uczestnictwo w tworzeniu contentu video od koncepcji po realizację;
  • Współtworzenie strategii contentowej do promocji marki spółki i obiektów zarządzanych przez spółkę;
  • Działania poprzez relacje z influencerami danej branży;

 OCZEKIWANIA:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w social mediach;
  • Doświadczenie copywriterskie;
  • Doświadczenie we współtworzeniu strategii komunikacji marek social media;
  • Bardzo dobra znajomość Facebooka, Instagrama oraz YouTuba;
  • Wiedza w zakresie aktualnych trendów w social media;
  • Kreatywność oraz poczucie estetyki;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1;
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej w branży turystycznej;

KONTAKT:


 

2. Obsługa techniczna lodowiska Torbyd

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa wypożyczalni łyżew i szatni;
  • obsługa maszyn do czyszczenia lodu;
  • utrzymanie  w  sprawności  urządzeń,  sprzętu,  narzędzi  oraz  środków  trwałych  na  obiekcie;
  • obsługa klientów i drobne prace porządkowe.

 OCZEKIWANIA:

  • zaangażowanie, odpowiedzialność i uczciwość. Mile widziane zdolności manualne i techniczne;
  • dyspozycyjność w weekendy i święta.

KONTAKT:


 

3. Obsługa klienta/kasa pływalnia Astoria

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa klienta;
  • obsługa kasy fiskalnej;
  • przekazywanie informacji dot. obiektu;
  • praca dwuzmianowa;

 OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta;
  • znajomość języka angielskiego;
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office;
  • mile widziane: znajomość obsługi kasy fiskalnej, a także posiadanie aktualnej książeczki sanepidowskiej;
  • pracownik powinien cechować się wysoką komunikatywnością, sumiennością, dokładnością, obowiązkowością, umiejętnością pracy w zespole oraz odpowiedzialnością;

KONTAKT:


 

Wszelkie CV lub inne dokumenty prosimy przesyłać na wskazane adresy, jednocześnie prosimy aby zawierały klauzulę RODO z klauzulą o ochronie danych osobowych. 

Na zgłoszenia czekamy do 15.08.2020 r.


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.